מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

תיקון רשת חלון

אם הרשת של החלון יצאה מהמקום או נקרעה, אתם נמצאים במקום הנכון. מה התקלות הנפוצות ברשתות לחלונות, כמה יעלה לכם לתקן אותן ומה משפיע על המחיר של התיקון? הנדימן פלוס עם כל הטיפים החשובים בנושא.

תיקון רשת חלון: מה התקלות הנפוצות?

בדרך כלל לקוחות מזמינים שירות של תיקון רשת חלון במקרים הבאים:

  • רשת קרועה: יש מקרים שבהם רשת החלון פשוט נקרעת והופכת ללא אפקטיבית. במצב כזה, היתושים והזבובים יוכלו למצוא את דרכם לתוך הבית בקלות. לצערנו, אם הרשת של החלון קרועה, להנדימן לא תהיה שום ברירה אלא להחליף אותה.
     

  • רשת יצאה ממקומה: לא פעם קורה שרשת היתושים יוצאת ממקומה. בדרך כלל, זה קורה כשילדים מפעילים לחץ עם הידיים על הרשת עד שהיא יוצאת מהמסילה שלה. חדשות טובות, במצב כזה ההנדימן יוכל להחזיר את הרשת למקומה באמצעות גלגל ייעודי.
     

חלון עם רשת נגד יתושים

האם ניתן לבצע תיקון רשת יתושים ללא החלפה?

המקרה היחיד שבו ניתן לבצע תיקון רשת יתושים ללא החלפה הוא כשהרשת יוצאת מהמסילה. ההנדימן באזור שלך יגיע אליכם עם גלגלת מיוחדת שנראית כמו גלגלת לחיתוך פיצה. הוא יאתר את האזור שבו הרשת יצאה מהמסילה ויעזר בגלגלת על מנת להחזיר אותה למקומה. לאחר התיקון הזה הרשת תחזור להיות יציבה וחזקה מבלי להחליף אותה.

תיקון רשתות לחלונות מחיר

מחיר הבסיס לתיקון כל סוג של תקלה ברשת יתושים הוא 250 - 350 ש"ח, זה ממש כמו מחיר של ביקור הנדימן. המחיר הזה כולל תיקון סטנדרטי ברשת יתושים בחלונות רגילים.


יחד עם זאת, אם אתם צריכים תיקון רשת גלילה לחלון ממד, המחיר המינימלי יהיה 800 ש"ח, קחו זאת בחשבון. אגב, כתבו בגוגל את הביטוי "תיקון רשת לחלון מחיר" ותוכלו להתרשם מהמחירים המקובלים בתחום לפני שאתם סוגרים עם ההנדימן.
 

מחיר ממוצע לתיקון רשת החלון

מחיר ממוצע לתיקון רשת החלון: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

האם יש אחריות על תיקון רשת לחלון?

על תיקון רשת לחלון לא מקובל לתת אחריות, כי ברוב המקרים התקלה נגרמת כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלכם. יחד עם זאת, יש בהחלט הנדימנים שכן יתנו לכם אחריות קצרה על התיקון.


בכל מקרה, אם זה עתה ההנדימן יצא מהבית שלכם והרשת שוב יצאה מהמקום, אנחנו בהחלט מצפים ממנו לחזור ולתקן את העבודה שלו. עצם העובדה שאין אחריות רשמית על התיקון אינה אומרת שאנו לא מצפים מההנדימן לפתור את התקלה במקצועיות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

הם יש הנחה על תיקון רשת קרועה במספר חלונות?

נקדים ונאמר שאין שום חוק שמחייב את ההנדימן לתת לכם הנחה על תיקון רשת קרועה במספר חלונות. יחד עם זאת, אנחנו בהחלט מצפים מההנדימן שמגיע אליכם להתחשב בסיטואציה ולתת לכם הנחה על תיקון החלונות. הנדימן אמין ומקצועי יתן לכם הנחה בשיעור של 10%-20% על תיקון רשתות במספר חלונות.


הנדימן מבצע החלפה של רשת לחלון

למה תיקון רשת גלילה יקר יותר?

תיקון רשת גלילה היא עבודה מורכבת יותר ולכן היא גם עולה יותר כסף. במהלך התיקון, ההנדימן יצטרך להחליך את המנגנון של הרשת. המנגנון הזה עולה לא מעט כסף ולכן העלות המינימלית של העבודה תהיה 800 ש"ח. כמובן שאם העבודה הזו מתבצעת כחלק מתיקון של רשתות נוספות, אנחנו מצפים מההנדימן לעשות לכם הנחה.

האם ניתן לבצע תיקון רשתות לחלונות לבד?

רוצים לנסות לבצע תיקון רשתות לחלונות בעצמכם? במידה והרשת של החלון יצאה ממקומה תוכלו לתקן אותה בעצמכם, אך קחו בחשבון שזה יכול להיות מאוד מורכב. דיברנו מקודם על ידית הגלילה שאיתה מבצעים את התיקון הזה, תוכלו לאתר את האזור שבו הרשת ברחה החוצה ולנסות להחזיר אותה למקומה באמצעות הגלגלת. זה לא יהיה פשוט בפעם הראשונה, והאמת היא שגם לא בפעם השנייה. אם אתם שואלים אותנו, עדיף להזמין הנדימן מקצועי ולסיים את הסיפור.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

איך מוצאים הנדימן לתיקון רשת של חלון?

בשלב הראשון מומלץ לקרוא כמה שיותר חוות דעת על ההנדימן. ודאו שמדובר בבעל מקצוע אמין שמגיע ללקוחות שלו בזמן, מבצע את העבודה שלו על הצד המקצועי ביותר וכמובן גובה מחירים הוגנים.


תיקון רשת של חלון היא עבודה מורכבת שדורשת ניסיון רב, אחרת ההנדימן יגרום נזק לרשת. לכן, ודאו שמדובר בהנדימן מנוסה שיודע מה הוא עושה ולא הנדימן מתחיל שמתנסה עליכם.