מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

מתקין טלויזיה ברמת גן

רגע לפני שאתם מזמינים לביתכם או למשרדכם מתקין טלויזיה ברמת גן, חשוב לעשות סקר שוק הכולל השוואת מחירים בין 3 הנדימנים מומלצים בר"ג. באתר הנדימן פלוס, עושים בדיוק את זה וכך חוסכים עשרות אחוזים, כמו גם מוצאים את השירות המקצועי ביותר.

כל הנדימן מבצע תליית טלויזיה ברמת גן?

הרכבת טלויזיה ברמת גן היא לא מדע מורכב מדי, אבל אין ספק כי נדרשים כישורים מסוימים על מנת להתקין אותה בצורה בטוחה ומתאימה לשימוש מבחינת הגובה הנדרש. באתר הנדימן פלוס, אתם מוצאים אך ורק הנדימנים אשר מכירים את סוג התלייה המבוקשת מבחינתכם.


לצורך העניין, חשוב להבדיל ולהבחין בין תליית טלויזיה מהתקרה, בתוך נישה של גבס, באמצעות זרוע מתכווננת וכן הלאה. זו הסיבה לכך שכאשר אתם עורכים השוואת מחירי הנדימן ברמת גן לתליית טלויזיה, חשוב לשוחח בטלפון עם כל איש מקצוע על מנת לברר מהי ההתמחות שלו.


מתקין טלויזיה ברמת גן

סטנדרטי ומורכב: מחיר התקנת טלויזיה ברמת גן

כאשר מבקשים לברר לגבי מחיר התקנת טלויזיה ברמת גן, חשוב להבחין בין התקנה סטנדרטית לבין התקנה מורכבת יותר. להלן המחירים מתוך מחירון הנדימן פלוס:

  • התקנת טלויזיה סטנדרטית:

    • על הקיר: כ-200 – 250 ₪.

    • עם זרוע: כ-200 – 350 ₪.

    • על קיר גבס: כ-200 – 350 ₪.
       

  • התקנה מורכבת של טלוויזיה:

    • כ-300 ₪ ומעלה עבור התקנת טלויזיה מהתקרה.

    • כ-300 ₪ ומעלה עבור התקנת טלוויזיות גדולות מ-60 אינץ'.
       

מחיר ממוצע להתקנת טלוויזיה על הקיר ברמת גן

מחיר ממוצע להתקנת טלוויזיה על הקיר ברמת גן: 225 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

כמה זמן לוקחת הרכבת טלויזיה ברמת גן?

אם לא מדובר בהתקנה מורכבת במיוחד, הרכבת טלויזיה ברמת גן לא אמורה להימשך יותר משעת עבודה בודדת. זאת, בהנחה שאין בעיות גישה כאלו ואחרות, מה שיכול כמובן לגרור התקנה ארוכה יותר. בהתאם לכך, אם ההתקנה יותר מורכבת, כמובן שגם המחיר יעלה במקביל.


על מנת למנוע אי נעימות או גלישה בזמנים, חשוב לשאול מראש מה הצפי לסיום העבודה, היות כי ככה תוכלו להיערך בהתאם למשך ההתקנה. מומלץ לברר את הפרטים האלה לפני שמזמינים שירותי הנדימן, זאת כחלק מאותו סקר שוק שחשוב לבצע.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

יש אחריות על התקנת טלויזיה ברמת גן?

כן ולא. מצד אחד, יש אחריות על התקנת טלויזיה ברמת גן אם מדובר במקרה שבו התלייה עצמה אינה תקינה. אבל, אם נגרם איזשהו נזק לטלוויזיה, שאינו קשור לעבודת הנדימן, כמובן שאין אחריות על כך. זו הסיבה לכך שחשוב לברר את הפרטים הבאים לפני הזמנת איש מקצוע:

  • מה האחריות כוללת במדויק, וכן האם יש תוקף לאחריות? 

  • האם ניתן להרחיב את האחריות בתוספת תשלום?

  • האם אותו הנדימן מספק את האחריות, או שמא צד שלישי מספק אותה?

  • האם ישנם תנאי אחריות ספציפיים, וכן האם אתם עומדים לקבל את האחריות בכתב?

כל עוד בודקים את הכללים לעיל, שאמורים להיחשב כללי אצבע, אמורים לסיים עם התקנה מקצועית ע"י הנדימן מומלץ בר"ג. באופן כללי, כדאי להתייחס להיבטים שציינו כאן כחלק בלתי נפרד מאותו סקר שוק הנדרש.