מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

מתקין טלויזיה בחולון

בעוד כי מתקין טלויזיה בחולון הוא בד"כ הנדימן, חשוב לציין כי כל הנדימן מחזיק כישורים אחרים. לכן, באתר הנדימן פלוס אתם מקבלים הצעות מחירים מאת אנשי מקצוע אשר מתמחים ספציפית בעבודת התקנת טלויזיה בחולון, זאת לאחר השוואת מחירים.

התקנת טלויזיה בחולון מצריכה קידוח בקיר?

בדרך כלל, כן, התקנת טלויזיה בחולון אכן דורשת קידוח בקיר, זאת בצמוד לכמה דברים נוספים אשר עבודת התקנה זו מצריכה מאת המתקין. אם מדובר על התקנה סטנדרטית, השלב הראשון בד"כ יהיה סימון הגובה המתאים עבור המכשיר:

  • בסלון: מומלץ לתלות אותה בגובה של כ-80 – 90 ס"מ מהרצפה.

  • בחדר השינה: מומלץ לתלות את המכשיר בגובה של כ-120 – 140 ס"מ מהרצפה.

לאחר שמסמנים את גובה תליית המכשיר, קודחים חור בקיר ומחדירים בתוכו דיבל מסוג ג'מבו (ברוב המקרים). דיבל מסוג זה מספיק חזק כדי לתפוס את הטלוויזיה על גבי המתקן שלה. 


מתקין טלויזיה בחולון

מהו מחיר התקנת טלויזיה בחולון?

בעוד כי מחיר התקנת טלויזיה בחולון יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים, במקרים אחרים המחיר יהיה גבוה יותר. למשל, כאשר נדרשת תליית מכשיר על קיר גבס או אפילו מהתקרה. עבור התקנה סטנדרטית נהוג לשלם כ-250 – 350 ₪ בממוצע. בעוד כי התקנות מורכבות יותר בד"כ מתומחרות ב-50 – 150 ₪ יותר מהמחיר הנ"ל, כלומר תוספת על המחיר המקורי.


מכיוון שהמחירים משתנים מאוד, השוואת מחירי הנדימנים בחולון היא ממש בגדר חובה. בעזרת השוואת עלויות התקנת טלויזיה, אפשר לעיתים להוזיל את העבודה בעשרות שקלים. מאידך, אם נדרשות התקנות של מספר טלוויזיות, זה עשוי להסתכם בהוזלת מאות שקלים.


מחיר ממוצע להתקנת טלויזיה בחולון

מחיר ממוצע להתקנת טלויזיה בחולון: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

הרכבת טלויזיה בחולון מצריכה גם תכנות?

ובכן, מאוד תלוי מהו סוג המכשיר שרכשתם. באופן כללי, הרכבת טלויזיה בחולון עשויה לדרוש תכנות במקרים הבאים:

  • במקרים בהם יש בטלוויזיה פיצ'רים טכנולוגיים, שאין בידע שלכם כיצד לתפעל אותם.

  • במקרים שבהם הטלוויזיה מותקנת בבית או במשרד חכם עם תשתיות חשמל מתקדמות.

  • במקרים בהם הטלוויזיה מצריכה רישום, חיבור לערוצי לוויין שונים ועוד.

לפני שאתם מזמינים הנדימן מומלץ בחולון, ודאו כי הוא מודע לכל שלבי ההתקנה, כולל תכנות המכשיר אם יש צורך בכך.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

תליית טלויזיה בחולון אפשרית רק בבטון?

לא, תליית טלויזיה בחולון אפשרית אמנם על גבי קירות בטון, אבל לא רק. מעבר לאפשרות של תלייה על קירות בטון, ניתן גם לתלות את הטלויזיה על גבי קירות גבס, קירות עץ ואפילו קירות זכוכית. עם זאת, חשוב לציין כי כל משטח וכל קיר מצריכים שיטת תלייה אחרת וכן אמצעי תלייה אחרים.


אחרת, הטלוויזיה פשט יכולה לקרוס. לצורך העניין, דיבלים וברגים של קירות גבס לא יתאימו בד"כ עבור תליית מכשיר על קיר בטון. זו הסיבה לכך שכאשר מזמינים הנדימן תליית טלויזיה בחולון, חשוב לבדוק מולו מהם האמצעים בהם הוא משתמש במהלך העבודה, באילו כלי עבודה הוא משתמש וכן הלאה.