מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם!
מחפשים הנדימן מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים ותהנו משירות מהיר:

הנדימן באור יהודה

הנדימן פלוס הנו פורטל המאפשר לכם לחסוך עד 39% ממחיר העבודה של הנדימן באור יהודה. אין זה משנה באיזה סוג של עבודה מדובר, פורטל הנדימן מאפשר לכם לקבל הצעות מחיר ממספר ספקים, לבצע השוואת מחירים מהירה ויעילה ולבצע הזמנת עבודה דרך הפורטל, ללא בזבוזי זמן מיותרים.

מחיר הנדימן באור יהודה

מחיר הנדימן באור יהודה נע בין 150 ל- 250 ₪ לביקור ייעוץ. אין מדובר בביצוע תיקון או הרכבה כלשהם אולם, הוא יכול לכלול ביצוע עבודה קטנה ובסיסית שאיננה מצריכה ציוד מיוחד או כלי עבודה יקרים וחומרים.
 

להלן טבלת עלויות חלקית לעבודות הנדימן באור יהודה:
 

מחירון הנדימן באור יהודה

מחיר הדבקה של טפט על דלת פנימית בבית

צד אחד בלבד.


400 - 600 ש''ח
מחיר הרכבה של שולחן סנוקר חדש לילדים

הרכבה בבית הלקוח.


200 - 400 ש''ח
מחיר התקנה של דלת פנימית בבית

לא כולל את עלות הדלת החדשה.


400 - 600 ש''ח
מחיר תלייה של טלוויזיה חדשה

לא כולל את עלות הזרוע הייחודית.


250 - 350 ש''ח
מחיר החלפה של מסילות למגירה

כולל את עלות המסילות.



הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יולי בשנת 2024.

אלו עבודות קטנות מבצע הנדימן?

הנדימן מבצע תיקונים קטנים לבית באור יהודה וגם באזורים אחרים בארץ. כל הנדמין ואזור הפעילות הנוח לו. תיקונים קטנים לבית כוללים את הדברים הבאים:

  • התקנה של כלים סניטריים קטנים וגדולים – מכיור ועד ברז, במטבח או בחדר האמבטיה, לרבות, התקנה של אסלה חדשה ומתקנים קטנים כגון: קולב מגבות גוף, סבוניה וכו'.
     
  • תיקוני נגרות קטנים – עבודות הנדימן באור יהודה כוללות גם תיקוני נגרות קטנים כדוגמת: קיצור רגל של שולחן בפינת אוכל, תיקון ארון הזזה שהמסילות שלו זזו ממקומן, החלפה של ידיות בדלתות מכל הסוגים ועוד.
     
  • הרכבה של רהיטים חדשים – במידה ורכשתם שידת נעלים או ארון בגדים ואתם לא מנוסים בהרכבה של דברים מסוג זה, אתם בהחלט יכולים להזמין הנדימן באור יהודה. הנדימן יבצע עבורכם הרכבה מקצועית, מדויקת ואיכותית.
     
  • תליה של אביזרים ברחבי הבית – מתליה של מדפים קטנים לספרים או לנוי ועד תליה של וילונות, זרועות מיוחדות לטלוויזיות וכו'. הנדימן יודע לבצע התקנות אלה בצורה מקצועית ויעילה, כך שהדברים יחזיקו מעמד ולא יפלו.

 

הנדימן באור יהודה

האם ניתן לקבל אחריות על עבודה מהנדימן

מרבית אנשי המקצוע בתחום ההנדימן מספקים כיום אחריות על עבודתם. משך תקופת האחריות נעה בין 3 ל- 6 חודשים מיום ביצוע העבודה. תכולת האחריות תהיה עבור תקלות שנוצרו וקשורות קשר ישיר לטיב ביצוע העבודה על ידי ההנדימן.
 

הנדימן מומלץ באור יהודה, לא יהסס ויספק לכם אחריות עבור עבודתו. חשוב לציין, האחריות לא תהיה על המוצר אותו הרכיב או התקין איש המקצוע. בדקו מראש מול ההנדימן את נושא האחריות והתנאים שלה, מדובר בשירות חשוב ביותר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706236

מה חשוב לברר לפני שמזמינים הנדימן?

ישנם מספר אלמנטים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים עם הנדימן באור יהודה:

  • ניסיון בעבודה – כמו במקצועות רבים אחרים לניסיון במקצוע ישנה חשיבות גדולה. הדבר נכון בעיקר כשמדובר בעבודה שאיננה נחשבת לסטנדרטית. לא כל הנדימן יודע לתקן רהיטים או לבצע שיפוצים קטנים בבית. לכן, וודאו מראש מה רמת הניסיון והמיומנות של ההנדימן.
     
  • מחיר – אף אחד לא אוהב לשלם יותר כסף ממה שמקובל ולכן, לפני שתזמינו את ההנדימן, בקשו ממנו הצעת מחיר לעבודה הנדרשת והשוו מחירים בין באמצעות מחירון ההנדימן באתר, לבין מספר אנשי מקצוע וכך תדעו מהי הצעת המחיר המשתלמת עבורכם. אנחנו בהנדימן פלוס נסייע לכם בכך.
     
  • זמן תגובה – וודאו שההנדימן שלכם זמין ולא מתכוון לתאם אתכם רק לאחר מספר ימים. לזמינות יש חשיבות ואין סיבה שתתקעו עם ארון חדש שיש להרכיב יותר מ- 24 שעות.